<3

hejhej!
Min helg har varit jätte bra! :D I fredags var jag ju på student, och igår så sov virre hos mig,
vi va ute och va ett litet tag på gårn och var med alla möjliga, mest var vi nog med danne, tim och ville tror ja han hette :p iallafall, vi kanske va ute till ungefär 12 sen kom vi hem till mig och kolla på film och hade de mysigt med chips och cola :D  
Nu idag så har vi varit i lejondal, ute med doggisen och solat och lyssnat musik på balkongen och också kollat på film, hihi vi har hunnit med mycket :) hon drog hem för någon timme sen och nu har jag duchat och fasnat vid datan! Nu ska jag nog lyssna på min nya drog låt vi hörs sen. Puss!

Gammal låt men ändå skit bra!







Älskar dig! ♥


/tessie


Kommentarer
Postat av: Veronica

älskar dej me!<3

2010-06-07 @ 00:45:11
URL: http://mellbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0