student

hejhej ! sämst uppdatering av mig, men det betyder ju att jag har viktigare saker för mig :d
jag håller på att fixa mig nu, min faster tar studenten idag! GRATTIS :D:D
jag bara längtar tills jag får ta det, när vi ändå är inne på lite ''skolsnack'' så är det så att vi har skolavslutning! SOMMARLOV , det känns nästan.. overkligt den här gången, för månaderna har bara flugit förbi.
och jag längtar faktiskt inte ett skit! för sen efter sommarn så har niorna slutat och det kommer bli så himla tråkigt i våran skola. visst vi kommer va äldst men det är lixxom inte samma sak. det kommer bara gå tråkigt folk i skolan!
nog om det jag måste fixa mig nu.
puss /jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0