praoen är sämst!

det är helt sjukt, jag har aldrig varit med om någon sämre i mitt liv. min prao är så jäkla tråkig, jag praoar ju på brunna krog jag med. Det är så stressigt och man blir så trött och får ont i fötterna. Dom som är anställda där kan inte ens svenska, dom kan knappt engelska. Tjejen & killen som äger stället är sjukt virriga, dom vet knappt vad dom snackar om helt seriöst. Tjejen klagar på allt vi gör och blir aldrig nöjd, hon kom inte till praoen för att det va stressigt en dag så vi praoelever fick göra all skit! Btw, hon har sagt världens elakaste saker till mig.
* jenny you look terrible.
* jenny you look like a kärring.
* man skulle kunna tro att du va min dotter. ( nej hon är inte fin )
Och hon kan inte ens svenska heller, hon pratar mer engelska en svenska och blandar svenska och engelska.
Haha nu måste jag verkligen sluta klaga!
hejdå / jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0