Söndag!


hejhej!
Idag är ju mamis dag så idag har jag och min syster hennes pojkvän, pappa och mamma självklart,
 ätit på resturang :)
När vi hade ätit där så drog jag direkt hem till Lena där jenny va, vi va ute ett tag och va lite med emma och jessica :)
Senare gick vi in till Lena och åt tårta som hon hade bakat, haha den stoppa jag upp i fejjan bokstavligen :D haha kände för att göra något så låg det en tallrik med tårta framför mig så varför inte ? ;D hahahah ... 
kom iallfall in för ett tag sen och nu sitter jag vid datan,
ska nog sova snart för imorn är det skola!
Vi hörs imorn. Puss/ tessie

Visst har vi fin design btw ? :D Tack bästa veronica! ♥


Kommentarer
Postat av: steffih

hejhej, det är steffi som skriver nu.

jag har tyvärr ingen mobil för mitt simkort i borta sen har det hänt lite saker. ni kan väl ringa hem till mig eller komma förbi mig så kan vi träffas? :)

kram steffih.<3

2010-05-31 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0